Piece by piece we fall apart with every beat slows down my heart


Shoooo!
Hemma från skolan idag. Vilket jag kommer vara fram till tisdag nästa vecka eftersom det är massa röda dagar osv...men det är skönt. Ska koncentrera mig på min uppsats så jag får klart den, snart är det sommarlov. Kan inte fatta att det redan är den 1 juni. Sommar? Det var ju nyss snö på marken?! Jaja, härligt är det! Imorgon ska vi till Tanja och ha filmkväll typ och äta B&J...mmmmhmmmums! Trevligt!
Nu ska jag fortsätta göra viktiga saker, typiskt. pussss

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Naw söt Bina :)



sv: Yeah, vi fixar det tsm! :)

Haha, va snällt x)

2011-06-02 @ 12:45:47
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0