And it hits me like a tidal wave

Detta blir nog det sista blogginlägget från skoldatorn. Den ska in imorgon. Antagligen bara jag som kommer märka av det. Eller kanske ni också, eftersom jag inte kommer att blogga lika ofta nu. Men jaja, sånt är livet. Nu har jag lämnat in uppsatsen på 25 sidor så nu har jag sommarlov på riktigt! Ska bli en kul sommar med midsommar, where the action is, 18 år, London, Helsingborgsfestivalen + massor av annat skoj! :) Nu kan jag äntligen bara ta det lugnt! S.K.Ö.N.T


Kommentarer
Postat av: Sis

Gött! Duktig du har varit :) Puss

2011-06-12 @ 21:52:29
Postat av: Mattiassolveig

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2012-01-09 @ 08:58:33
URL: http://mattiassolveig.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0