"Sometimes, unexpected things can happen."



Nu när det är sommarlov har jag faktiskt tid till att titta på film och...läsa. Beastly, White Fang (Varghunden), Narnia är tre filmer jag nyss sett. Varghunden, åhh den är så mysig! & Beastly var bättre än jag väntat mig...dock var Narnia varken bä eller bu. Sagan om Ringen håller jag på att läsa, och nu är jag fast, den var mycket bättre än väntat och så mycket som inte är med i filmen...ska se filmen med pappa sen när jag är klar :)!

Idag var jag på golfbanan också, spelade match mot pappa och jag vann! Haha, har gått dåligt alla rundor jag spelat denna säsongen men idag fick jag hela 22 poäng (det är bra, för er som inte fattar), hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0