our song is the way we laugh

hajohåååå!
Förlåt för att det var ett tag sedan jag bloggade, men I'm back!
Igår hade jag det trevligt med Victoria, Therese och Felicia. Vi spelade bowling, fick två strikes varav en var en spärr, hehe. Tips: ät aldrig på ängeholms bowlinghall - skitdyrt och de lurar en. Efteråt blev det jacuzzi hos Therese. Utomhus. Vi passade på att lägga oss i snön och springa rundor, jättekul! Tackar för en fin dag med er, det måste göras om! :)
Idag, vet ni vad som har hänt idag? Jag och Victoria har bokat resan till LONDON! Vi kommer bo på ett hostel som verkar jättefrächt och ligger vid King Cross Station (Harry Potter, så rätt så). Åh, jag längtar, massor vi ska göra och hitta på! Här nere är lite bilder från Hostelet, kanske inte de bästa menmed.....och lite mindre seriösa bilder på mig och vick, hihi!




Kommentarer
Postat av: Vicky

Yay ! Thanks for both today and yesterday ! :) <3 And London 2011 will be great ;D I love you <3

2011-01-29 @ 22:18:25
URL: http://januaribarn.wordpress.com/
Postat av: Tove

Är lite avis på dig, måste jag erkänna ;p



Sv. haha notting hill är så bra och tvivlar inte på remember me men satc är inte blä ! xD

2011-01-29 @ 23:01:10
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Åhh gud va roligt!!!!!! :D När åker ni? Aviiiis!

2011-01-30 @ 13:04:58
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Sis

Sötnöt! Puss på dig.

Låter som en rolig fredag, men blir du sjuk inför skidresan blir jag sur på dig ;)

Sjukt kul med London, är så glad för er skull! =)xxx

2011-01-31 @ 00:27:09
Postat av: Anonym

Sv: DU är en fisk!!!!!

Du är förresten, alltid nyfiken :)

2011-01-31 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0