I wanna get togheter but I don't know your name


TITTATITTA!! Sams skiva från England låg och väntade på mig idag när jag kom hem från Väla.  2 nya låtar på Januari skivan och han hade lagt ner den första skivan också från november med 4 låtar på - lovely! Dessutom ett VIPkort om jag skulle få chansen att se honom i år! Dessutom signerat till Sabina, hiihi!


Väla...ja. Jag åkte dit efter skolan med Annapanna, var mycket trevligt. Vi hittade det vi skulle ha. Jag hittade två t-shirts, en skjorta/blus och ett par byxor. Lyckat. Bussresan hem var mindre lyckad. Ville prova Annas funktion på mobilen med twitter. Lyckas logga in och titta på tweetsen och även twittra ett eget inlägg...dock gick det inte att logga ut, satt nog i minst 20 minuter och försökte logga ut så jag började må illa... Killen framför oss bara skrattade åt oss typ efter allt vi sa, galet! Men vi lyckades! Haha,aldrig twitter på Annas mobil igen....nu ikväll gör jag spanska och imorgon blir det myyyyyyyyyyyyys hos Annapanna, och förhoppningsvis så är Kaula också med i myspyset! HAJJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0