I want to see the star shoot out of a pitch black sky

Nu är det nytt år, nytt decennium faktiskt, fräckt. Även om 2010 var kanonbra tror jag 2011 kan bli minst likabra, det hoppas jag på iallafall! Fick nyss reda på att Mika kommer släppa nytt album iår, bara det lutar mot ett bra år! =)

Nyårsaftonen spenderades med fina kompisar, bilderna blev inte så bra men det är kanske inte så konstigt. Vi hade det trevligt, jag åt massor av skumtomtar innan klockan slog tolv...bäst att passa på...Vid tolv skötte Dennis raketerna medan Mathilda fotograferade som en galning och Tove var överglad(?) haha, vi andra var normala....;) höhö. Blev en lång natt och jag är fortfarande jättetrött, ehehe..nej nu flummar det som sagt snart iväg så jag bjuder på några inte så jättebra bilder och hoppas ni alla får ett lyckat 2011!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0