I really hope you do, cause I love you

Dag 06 – Musik

Detta inlägget kommer då handla om musik.
En sak är säker, musik är något utav det bästa som finns. Tänk vad tyst och jobbigt det hade varit utan den. Jag lyssnar speciellt på musik från Darin, han är något extra och jag har föjt hans karriär i lite mer än 6 år nu och sett en väldigt rolig utveckling. Hans konserter är något utav det roligaste som finns och jag älskar honom och hans musik! Then we have Mika. En brittisk man som man blir glad av! Har sett honom live 2 gånger och fler gånger ska det bli, förhoppningsvis med syster eftersom hon också gillar honom! Hans musik ger energi och glädje! Jag är svag för Magnus Weideskog också. Han är inte så stor ännu (blev nominerad till en grammis dock) men hans texter och röst är grymt bra! Sjukt trevlig är han också. Sen har vi Sam Beeton, som jag började lyssna på redan 2009 och nu är han en favorit. Anna tycker han låter som en anka...eller sa hon mupp? Jag minns inte, men jag tycker hans röst är jättemysig och hans hår, gah så gooosit. Sist men verkligen inte minst - The Beatles, är också favoriter, mycket för att pappa lyssnat på dem. De har mycket bra texter och dessutom är de engelskmän! Yes, that's that.
(ups, Magnus och Sam har bytat plats på bilden, Sam är han med svart jacka och Magnus han med skivan i handen, som ni kanske ser...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0