never care for what they do

Dag 05 – Min dag
När jag vaknade imorse kände jag inte alls för skola. Vad skulle jag dit och gör?. Jo, okejdå redovisa reklamen på textkommunikationen...tror ni jag får redovisa, nej såklart inte! Sedan var det naturkunskap, okejdå inget jag skulle ha viljat missa, och sedan foto där jag fick åka hem tidigare så jag var hemma 3 istället för 5, alltid trevligt. Så okejdå, det var lönt att vara i skolan idag, måste jag väl erkänna.
När jag kom hem blev det lämna in naturkunskapen och nu ikväll har det varit Idrottsgalan med Darin! Grymt bäst är han. Nu blir det duschen och sova. Haaaaaaj

"tänkt att det skulle vara en bild på gulaschsoppan pappa gjorde ikväll, men tyvärr orkar jag inte lägga över bilden från mobilen till datorn, skäms sabina."

Kommentarer
Postat av: Tove

Sv. haha ja det gjorde jag och förlåt att jag inte såg er ;p

2011-01-18 @ 13:27:45
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Stämmer ;)

2011-01-18 @ 15:59:27
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0