I close my eyes and the flashback starts

Dag 03 – Mina vänner

Jag är en sån person som föredrar nära vänner.

Jag har haft min bästa kompis Anna vid min sida sedan vi var tre år gamla. Känns helt sjukt när man tänker efter, tre år utav 17 snart 18 som vi inte spenderat tillsammans! Trots alla dessa åren har vi inte tröttnat på varandra som man skulle kunna tro eftersom vi har gått dagis, lågstadiet, högstadiet och gymnasium tillsammans. Jag har inte tröttnat på Anna iallafall ;). Ett liv utan annapanna skulle vara som en groda utan ben - de vill säga hopplös(t) Jag älskar dig jättemycket.

Victoria är också min bästa vän, hon kan jag prata med allt om, hon ställer alltid upp för en och även om vi hade vår "inte vara vänner" period så tror jag att det stärkte våran vänskap, för om jag skulle bli av med henne nu skulle jag gå isönder. Jag älskar dig med jättemycket!

Sedan finns det de vänner som jag verkligen verkligen uppskattar att jag har i mitt liv, jag tror ni vet vilka ni är. Ni gör skoldagarna bättre och roligare och ni är verkligen underbara!!

Yes, så är det. Ikväll blir det klassfest hemma hos Michelle, det ska bli jättekul! Annars går dagen ut på att plugga, städa och äta, höhö...kan meddela att det regnar ute, usch vad tråkigt, men det gör ingenting att snön smälter bort eftersom vi ska till Vemdalen vecka 8 hihi.
HAJPAJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0