Om himlen vore en semesterort skulle jag boka en biljett dit direkt. Det säg att alla har det bra där

Dag 13 - Ett minne

Ett utav mina oförglömliga minnen kommer vara min Hole - in - one. Ni som inte är golfare vet kanske inte vad det betyder. Det menas med att man slår i golfbollen på ett slag. Jag slog i den från ungefär 112 meters avstånd. Det var på en tävling på Perstorps Golfklubb. Fick pris och diplom. Känslan att se bollen rulla i hål var obeskrivlig. Jag trodde att jag skulle skrika och hoppa rundor, men jag blev tvärtom, tyst med ett leende som inte försvann. Kommer ihåg att alla sa grattis och jag kände mig jätteglad efteråt. Golfrundan gick dock väldigt dåligt...men som sagt, nu kan jag kryssa av det från "att göra innan jag dör" listan! ;)


Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Åh, fan va najs! Det förstår jag att du kommer ihåg!!! :D

2011-01-27 @ 10:14:14
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0