just walk away and don't look back



Haaallå! Jag klarade att överleva första dagen efter ett behövligt lov! Det var trevligt att se alla igen, dock mindre trevligt med själva skolarbetena, menmen det är bara tre terminer kvar...fast då måste man ju bli vuxen, skaffa jobb och sånt för att tjäna pengar...nej jag ska nog inte klaga på skoltiden.

Skriver lite på NK nu, sen LOVAR jag att det blir en kladdkaka, för jag har skjutit upp det i massor av dagar nu, syster måste ju få smaka nu är hon kommer hem från Göteborg, trots att hon åkte upp dit igår, höhö...


titta vem som skrev Bina, nu blev jag glad!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, tack så himla mycket söta du! :D

2011-01-10 @ 19:15:16
URL: http://aboutlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0