I walk the streets alone, I hate being on my own

BLÄ,BLÄ,BLÄ säger jag bara! Torres ÄR Liverpool! Mycket sorligt att han lämnar Liverpool för Chelsea!

Det är rätt kul att läsa att alla är emot det. Alla vill ha kvar honom i Liverpool! Men 500 miljoner kronor, shit - ingen vanlig spelare Torres, nepp! Han är bäst! Nu när han bytar blir det ett problem. Liverpooltröjan jag köpte stämmer ju inte, det är sorligt, men jag kommer använda den ändå! Jag har ju även en Spanska Landslaget tröja med Torres också, vi får hoppas att han inte lämnar de också!

Nu har jag iallafall en sak till jag ska köpa i London i sommar ;) Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: heheh puuh vilken tur med min stavning! jag tror gunnel och åsa lärde mig något ändå <3 (även om man inte kunde tro det)



nix, jag valde att lägga min praktik då. fick själv bestämma. men eftersom jag ska till sälen ev av våra vanliga praktikveckor så tyckte jag detta blev kanoners hihi :) du får se till att missan blir sjuk så tar jag hand om henne :D

2011-02-01 @ 19:07:24
URL: http://hannavjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0