I never trust a dog to watch my food

Jag lyssnar på:
The Kooks - Seaside
Jag pratar:
för ofta om inget vettigt
Jag tycker om:
musik
Jag avskyr när folk:
tror att de är några de inte är
Mina närmaste vänner är:
de som gör livet mer värdefullt
Min första vän hette:
Anna
Kärlek är:
musik för mig

När jag borstar tänderna:
blir det väldigt mycket skum
När jag lagar mat:
kan det sluta hur som helst
Jag tänder på:
ljus? eller nej skoja, killar med bruna ögon
Jag är rädd för:
spindlar, uuuw
Den värsta känslan är:

ånger
Den bästa känslan är:
när man lyckats
Jag är bäst på:
fnittra
Jag är sämst på:
matte
Om jag var ett djur skulle jag vara:
En isbjörn, nej en panda, nej en fin vacker fågel som kan flyga eller en katt
Om jag va en insekt skulle jag vara:
En fjäril
Om jag vore ett redskap skulle jag vara:
en miniräknare eller en kamera
Det kommer alltid att vara:
musik
Det finaste som finns är:
Lycka
I sommar:
drar jag till London
Sist jag grät var:
Några dar sedan
Jag kan:
stå på händerna
Jag kan inte:
sjunga
När jag bakar så bakar jag:
haha, kladdkaka (ibland kladdmuffins)
Min mobiltelefon är:
snygg och stilig
När jag vaknar på morgonen:
vill jag sova längre
Innan jag går och lägger mig:
släcker jag lampan
Just nu tänker jag på att:
sommar vore nice
Bebisar är:
öö?
Idag har jag:
suttit vid tv, matbordet och datorn
Ikväll ska jag:
se på en film
I morgon kommer jag:
antagligen träffa Linné
Jag vill verkligen:
resa till L.A


Kommentarer
Postat av: Vicky

Jaa om vi ses imorgon <3!

2011-01-02 @ 23:55:13
URL: http://januaribarn.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0