To hear that tears me up inside and to see you cuts me like a knife


Tjaaaaaaa!
Idag har varit en enormt lång dag. Vaknade 05.45 och skulle gå upp en  halvtimme senare, lyckat! Dock kunde jag somna om och sedan snoozade jag 10 min, så det blev som vanligt frukost på bussen. Kom tio minuter försent till samhälle pga att bussen var sen, tre timmar med Stefan en onsdagmorgon är inte det roligaste i världen, men jag överlevde, var faktiskt helt okej idag!
Pasta och makaroner i matsalen idag, kalla och kletiga makaroner och halvklara köttbullar, förlåt, men det var inte gott någonstans! Spanskan är konstigt nog ett utav de roligaste ämnena, kan bero på att det är roligt att lära sig och för att vår lärare är så bra. Kom iallafall hem vid 5 och fick kroppkakor (muuuums)! Nu pluggar jag och lyssnar på världens sämsta låt, nej inte sämsta men dålig: Avril Lavigne - What The Hell, låter ungefär som hon har låtit de tre sista året, de vill säga skrikig. Ska bli spännande hur hennes album blir/är.
Slutpratat, eller jag kan ju nämna att jag hatar när folk på tåget nyser rakt ut, usch vad äckligt, bläääh. Speciellt om de sitter bakom en, mysigt liksom! & även att skolkatalogen kom idag, efter eh jani månader. Kan ju säga att vår klass är vackrast och bäst, dock går priset som snyggast till ja, vi vet ju vem, höhö... PUNKT

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså? Var det pasta och makaroner till lunch idag? Inte köttbullar och makaroner då? ;)

2011-01-12 @ 20:48:52
Postat av: Anonym

Priset för FULAST klädstil måste ju gå till Stefan iaf, höhö

2011-01-13 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0