eye to an eye, silent words


Okej. Jag vet att jag sa att låten var jättedålig. Ni får ursäkta mig, men jag har ändrat mig. Efter att ha sett videon ett antal gånger har låten växt i mina öron och nu är den ju riktigt bra! DEssutom kan jag inte låta bli att tycka om Avril. Hennes stil är sjukt cool och hon är snart 27 år. Jag vill också se så ung ut när jag är 27...Sen är hon bara 1.57 vilket gör att jag tycker om henne ännu mer! :) haha! Ville mest säga det ...ni kan ju kolla på videon, visst blir man glad av den?! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Silken sån velepelle du är som inte vet vad du tycker!! BUSUNGE!!! ;)



Sv: Så spontan kommentar av dig, tack :)

2011-01-28 @ 11:17:16
URL: http://daytoseize.blogg.se/
Postat av: Sis

Haha, låten blev ju faktsikt helt okej när man såg videon samtidigt.

Ha det bäst ikväll =) ni kommer säkert få det asskoj! Själv har man irrat runt på chalmers med tjejerna, sedan blev det ett grymt träningspass. Ikväll blir det väldigt lugnt. Puss

2011-01-28 @ 16:52:07
Postat av: michelle

sv: Jag kommer sakna er också, en massa! Tack :)



Jag är lite sur på henne sen hon blev tillsammans med en supersnygging från "The city",från MTV du vet. Haha ;p

2011-01-29 @ 16:22:59
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0