you make me wanna die

Den här saken här ovanför älskar jag djup men tyvärr inte ikväll. Hon har stört mig i mitt skolarbete. Hon skulle kräka. Så jag lägger fram tidningar som hon kan kräka på, men tror ni hon kräker? Nej. Hon klöker upp slem istället, rosa. Perfekt. Så har hon hållt på i 4 timmar nu. Hon kan inte sitta på samma ställe heller, nej hon ska vara på alla möjliga platser, så nu ligger tidningar över hela köksgolvet. Fick bära ut henne i korgen och typ skaka loss henne. Hon kommer in en timme senare och ser ut som hon håller på att dö. Då börjar kräkandet igen, men även denna gång bara slem. Har nog aldrig sagt så många fula ord till henne som jag gjort ikväll. Förlåt jag älskar dig fortfarande. Släppte ut henne vid halv tio igen och nu sitter hon i fönstret och mjauar, men ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte släppa in henne. Förlåt om jag har fått er mage att vända sig, men jag var tvungen. & förlåt kattskälle.

Har dock fått gjort en hel del på psykologin. Skönt det. Nu ska jag gå och lägga mig. Ännu skönare det. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0