What I have to say can't wait, all i need is a day, so let's runaway.

tja.

Idag var jag hemma från skolan av väsentliga själ. Fick gjort ganska mycket plugg som jag låg lite efter i. Skönt.
Imorgon blir det skola och hem tidigt. Mycket skönt! Då ska jag plugga och ta det lite lugnt. I helgen ska jag baka Cupcakes - kan bli spännande eftersom det blir första gången i mitt liv. Ska inhandla lite saker till dem så fort någon här hemma har tid att följa med mig. Nu ska jag typ gå och nanna. Jobbig dag och jag behöver sömn. tjadå.

 

yes - miley är vacker så det får bli bilder på henne i dagens inlägg.


Kommentarer
Postat av: Sis

Du kan väl spara en cupcake till mig? (a) plz

2011-02-10 @ 10:27:03
Postat av: Tove

Sv. haha ja men han är ju bra så det förklarar ju allt ;p han är kanske snygg också... det vet jag faktiskt inte, får ta reda på det ;)

2011-02-11 @ 10:55:20
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: Tove

Sv. haha ja men han är ju bra så det förklarar ju allt ;p han är kanske snygg också... det vet jag faktiskt inte, får ta reda på det ;)

2011-02-11 @ 10:55:28
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0