I'll be okay tomorrow

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Igår var det firade för mathilda som gällde. Det var trevligt, kul att få ansikte på personer som hon brukar prata om ;). Jag hade två inbakade flätor i håret som Vicky gjorde. Väldigt obekvämt men jag tänkte what the hell. =)
Jag och Vicky diskuterade igår om Vemdalen. Det är bara två veckor dit. Sedan efter den veckan så är det 20 veckor tills vi drar till London, inte så länge? Eller? Jaja, längtar extremtbautamegamycket.

Ikväll kommer pappa hem. Ska bli kul. Det har varit tomt utan honom, men trevligt med mor min :).  Jag tycker inte om när han åker skidor ensam utan oss, (han gör det varje år) eftersom jag är rädd att han ska åka och skada sig. Hörde på nyheterna idag att det var en man i 46 årsåldern som hade åkt ihjäl sig i St Anton i Österrike igår. Uhhh, hemskt!

Idag är det Liverpool - Chelsea. Tyvärr kommer jag inte kunna se matchen eftersom vi inte har någon passande tvkanal. Lyckat. Torres har sagt -

Asked if he would celebrate if he scores, Torres replied: "First I have to play.

"But I have big respect for Liverpool and the fans so I don't think I will celebrate if I score.

"I am a Chelsea player now and very excited about the challenge and my first game. It happens to be against Liverpool.

Jag hoppas faktiskt att han gör mål.

Detta blev ett långt inlägg. Kan sluta med att jag tycker att ni ska lyssna på Bruno Mars album. Sjukt bra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0