It's always times like these When I think of you, And wonder if you ever think of me

Dag 15 - Film

Nu tänkte jag fortsätta med listan som har haft ett uppehåll ett tag.




Som ni ser är min filmsmak väldigt blandad. Några utav filmerna som har betytt mycket för mig och som jag tycker är bra. Balto lånade jag massor av gånger på biblioteket när jag var lite, till slut köpte mamma den till mig så att jag slapp låna den hela tiden. Det är en så gosig berättelse om varghunden Balto, dessutom är den verklighetsbaserad. Sedan tycker jag om musikfilmer - som walk the line - Johnny Cash och Nowhere Boy - John Lennon. The last song är en mysig och sorglig film som jag älskar, lika bra som boken är den! Harry Potter, behöver jag säga något? 4:an är favoriten om man inte räknar med den sista som jag gillade väldigt mycket! Leap Year är nog en utav de mysigaste filmerna jag sett, mmmmmmmmmmh! Charlie St Cloud, ah. Den filmen är sjukt bra, tycker alla borde se den. Jag älskar den! Stormbreaker, söt pojke (Alex Pettyfer), mhih, bra film och flickan i filmen heter Sabina, lovely! 17 again, den är rolig. Yes, Zac Efron är en favoritskådis hos mig, så rätt så. Så nu har detta inlägget handlar om film. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0