All you need is love, love, love is all you need


Idag är det Alla Hjärtans Dag. Hoppas ni får en trevlig sådan! Själv har jag huvudvärk och är hemma från skolan. :(
Jag försökte mig på att göra montage i photoshop, det gick ju bra. Dock ska jag försöka göra ett finare när jag har mer tid..På denna bilden ser ni mina presenter jag fick idag av mamma och pappa. Tack! :) Choklad, Cheesecrackers, ljus, body butter och ett fint kort! :)

Idag ska jag lyssna på litteraturhistoria, dricka te och se på Balto. Och imorgon ska jag förhoppningsvis till skolan :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Presenter på alla hjärtans dag? :O

2011-02-14 @ 14:22:44
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0