Little darling, it's been a long cold lonely winter

Söndag. Som vanligt är det läxor och viktiga saker som görs på söndagar. Men idag kändes det helt ok faktiskt. Inte jättestressad och inte jättetrött. Har övningskört idag med, gick nog lite bättre idag. :)
Imorgon är det alla hjärtans dag, måste erkänna att det låter bättre på engelska.Valentine's Day. Minns ni den filmen. Det är den som är fullproppad med kändisar. Ska försöka planera in att se den imorgon. :)
Just nu sitter jag med tekoppen bredvid mig och Beatles musik i öronen, mysigt. Ska snart lyfta på fläsket och äta en passionsfrukt. Nog den godaste frukten som finns! :)
Sist vill jag säga att jag vill också ha sommar. Eller åtminstonde vår. Jag vill kunna gå i sommarjackan, utan vantar och mössa och med mina converse på fötterna! Jag vill gå på konserter, Mika, Darin, Magnus Weideskog, Darin...åh, myyyyysigt. Nej, nu ska jag leva i nuet och äta min frukt och duscha. Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej:) Haft en bra helg?:)

2011-02-13 @ 23:16:43
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Åh, det ser varmt och skönt ut på bilden! :(

2011-02-15 @ 14:09:23
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0