I miss your tanned skin, your sweet smile, so good to me, so right

Sitter i soffan med musik, någon POPlista på Spotan - nej usch vad fult, Spotify menar jag. Iallafall, musik är det bästa som finns!

Idag åkte min kära vän Anna till Thailand, skönt för henne, mindre för oss här i kalla Sverige! Det snöade idag. Perfekt, nu när all snö äntligen smällt bort...jaja. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och skita i allt som har med skolan att göra. Ska bli väldigt skönt.

Idag köpte jag lite saker till mina cupcakes som jag tänkte göra imorgon, får hoppas att de blir lyckade...

Ingen bild idag. En video som jag tycker passar bra...Back To December - ni fattar - det snöar ute ;)? Fin låt och fin video. Sägs handla om hennes ex - Taylor Lautner. Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: michelle

Det ska bli kul att se dina cupcakes! :D

2011-02-11 @ 22:58:04
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Sis

Rubriken måste ju handla om mig och mina underbara livsråd till dig! Höhö ;) X

2011-02-11 @ 23:19:39
Postat av: Tanja Swärdh* <3

sv: Tack! :)

2011-02-12 @ 14:16:33
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0