smile like you mean it

TJABBA!

Sitter här i soffan och myser med Annapanna och Kaulabaula. Sista lektionen för idag. Vi hade matten innan, det var inte okej. Jag tycker inte om siffror och tecken. Oj, nu stack dem, vi ska fotografera i studion nu.

Efter skolan ska jag plugga ännu mer psykologi, men det gör inget för det är intressant. Skriver en uppsats om ADHD. Mycket lärorikt. Ikväll tänkte jag se på Sherlock Holmes, serien på svt. Syster tipsade om den. Jag kan ockå berätta att min far är i Bulgarien och åker skidor....utan mig. Hemskt. Men det gör ingenting, för vi drar ju upp vecka åtta så jag överlever. Men jag saknar honom.

Nej nu ska jag leta upp Anna och Kaula som sprang iväg...hej!

Haha, bilden. Darin är med i reklamen för Telia, roligt roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0