At night I lay alone in my bed with an image of you goin' around in my head


Yes, jag är tillbaka i Skåne. Tyvärr. Jag trivdes bra uppe i Norr. Hade det mysigt och trevligt med mycket snö och skidåkning. Sista dagen testade jag även snowboard, var ungefär sex år sedan sist och herregud...ehum tog en hel förmiddag för mig att lyckas svänga ordentligt på den, men efter lunch med nya krafter lyckades jag svänga snyggt och bra. Är faktiskt lite stolt. Hoppas jag inte glömmer hur man gör, jag vill åka mer snowboard nununu, skorna är dessutom 1000000 gånger skönare än pjäxor. Det negativa med snowboardsåkningen var att min kropp är typ död nu. Har träningsvärk överallt, rygger, armarna, handlederna, benen, rumpan, nacken...ja you name it. Men man får leken tåla, hehe. Syster min trillade rejält och har ont i rumpestumpen, skänker en tanke till henne, det är faktiskt väldigt synd om henne!
Jag är iallafall hemma efter en 12timmars bilfärd. Yes, jag körde en bit och vi lever fortfarande, bra va? :)
Ni får fler bilder när de är inlagda och redigerade, nu ska jag se Downton Abbey! Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0