We stand here today. Together as one. You brighten my days, just like the sun

Jag vet att bilden är väldigt suddig. Men jag älskar den ändå. Han ler ju! Finfinfin!
Idag blir det en dag med mamma. Vi ska åka ner till Malmö och gå i affärer och ha mysigt, sen ikväll ska vi se OnStage, med bla Darin. Mer än ett år sedan jag såg honom nu. Senast var i September 2010...bilden är dock tagen i Karlshamn i juni förra året. Detta kommer bli 11 gången jag ser honom live...ska bli jätteskoj! Han följde mig på Twitter för några dagar sedan också, så glad Bina. Han kommer alltid vara min favorit. Yes.
Hoppas ni får en bra fredag, för det tänker jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hoppas du får det grymt!

2011-12-02 @ 14:16:18
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Ha det superdupermegaroligt! :) <3

2011-12-02 @ 15:27:04
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0