It’s a starry night and it’s a swift sunrise

Man kan säga att jag lever på Nutella nuförtiden. Jag äter det på mackor, till frukosten, fikan osv och igår hade vi pannkakor och då hade jag nutella på dom! Jättegott, hehe och onyttigt, men vafan!

Idag har jag övningskört, blir faktiskt roligare och roligare, ska komma igång med teorin på riktigt nu också hade jag tänkt! & nu ikväll träffade jag Mathilda en stund, alltid trevligt :)!

Kan ju också meddela att det finns nu 3 likadana mobiler i vårt hus. Jag har en, pappa har en och nu har även Marika en....Nokia N8. Lovely...

 

gott sov inatt


Kommentarer
Postat av: Sis

Eh, vi får nog jobba på dina matvanor!!! :P

Massa kärlek till N8:orna ;)

2011-08-07 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0