And that's why I smile


Hallå!
Skolan är igång och jag vill ta studenten nu typ. Massor av nya lärare och elever och jag blir lite smått galen.
Aja. Idag var jag tvungen att gå upp 7. Väääldigt längesedan sist, men jag överlevde! Efter skolan åkte jag till väla. Fick sällskap av Tanja och Tove på bussen, trevligt. Sen mötte jag upp mamma och pappa. Nya väla var väl helt okej..eller jag vet inte..hehe...FULLT med folk! Blev en kudde, världen finaste...hahha, kan ni gissa hur den såg ut?...Och även en tröja. Ikväll ska vi till kusinerna!

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Kudden va Naaaajs :D Väldigt Sabinig :) <3

2011-08-26 @ 19:36:52
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0