when you left me here dealing with them tears



Bild från Österrike 2008

What a day. Har suttit med samhällsuppgiften från 11 till ungefär 17. Skrev hela på en dag....ja, hoppas nu att det blev bra ändå...Mamma och Pappa åker iväg tidigt imorgonbitti till Barcelona, därför ville jag ha den gjord, så att de kunde kika igenom uppsatsen....hehe! Jag är avundsjuk. Jag vill också iväg! Nu får jag passa huset och blommorna. Kul!
Annars idag har jag städat (värsta duktig jag är) och även sprungit en runda i det fina vädret. Känns helt ok. Imorgon blir det massa filosofiplugg! Living the dream...som sagt...

Läste föressten ut Mice and Men igår. Hmpf. Don't like it!

Nu ska jag duscha, dricka te och sova tänkte jag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0