I got nothing else left to say

Tjaaaaaaaaaa igen! Hehe.
Nu är migrationsarbetet inlämnat och jag ska sova. Imorgon är det Nationella prov i svenska 5timmars uppsats...hehe...
Nu ikväll har jag och Anna sett på bio I am number four som sagt. Jag blev inte så besviken som jag trodde jag skulle bli, den var mer än helt okej faktiskt (Alex Pettyfer bidrog mycket till det!) Iallafall, när man kommer hem har man fått svar av den bästa av dem alla: Darin....and look what he wrote:


Haha, passande att jag såg filmen när han skrev det....(filmen började 18.00)...och jag frågade om filmtips...därför....hehe. Dessutom....

....är det 4000 gången jag är online på hans sida....6 år sedan jag blev medlem, herregud, time flies...

Okej, hehe. Nu vet ni det. Nu ska jag sova. Mina ögonlock är extremt tunga...vänta... en till bild som är väldigt passande över lag:

Kommentarer
Postat av: tush

I am number four va helt ok :)

2011-04-14 @ 13:17:54
URL: http://www.filmkritikerna.se/filmtoppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0