Du kanske funderar på alla minnen som ni har Du är rädd att han ska gå så du blir ensam kvar

Tjaaaaaaaaa, här sitter jag och äter. Spaggetthi och köttfärssås som ni kanske ser? ;) Mycket gott! Hehe.
Har pluggat filosofi hela dagen, men det vill inte sitta. Jag har ingen som kan förhöra mig...kanske det som är problemet...jaja....det går som det går...i'll do my best!
Ikväll ska jag se på Nittileaks med Filip och Fredrik...Darin ska vara med :) Han ska sjunga Himlen runt hörnet. Det kommer bli jättebra. Darin är alltid bra. Hehe. Förutom breathing your love (hata) hehe.
Yes, nu ska jag fortsätta äta och pluggeliplugga!
puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Bina Bina Bina!? :D

2011-04-12 @ 18:11:24
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0