" Du är underbar precis som du är"


Tjhooo! :D

Igår var en satans bra dag!
Gratis inträde hade jag fixat åt mig och Anna till Blog Awards 2010 i Malmö.
När vi kom till Malmö kände vi att det var bäst att hitta Bik Bok först...ha ha det var ju ett litet äventyr...men till slut hittade vi affären på Kärleksvägen 1!
Vi shoppade lite eftersom vi var där så tidigt. Ett par jeans och en skjorta för min del! Sen åt vi på Max - delifresh kyckling för oss båda, mums!
Sen började vi köa...en halvtimme bara väldigt kort för ovanlighetens skull. Proppfullt med tjejer överallt i butiken och en Blondinbella som välkomnade med ett leende.
Efter ett tag blev det intervju med Blondinbella...dock väntade jag bara på Magnus Weideskog, haha! Sen kom han, åh vad bra han är. Sjöng Tik Tok och Precis som du är. Efter ett tag kom han upp på scen igen och uppträdde med Lämna Honom, 20 år, Dancing on my own och Förlåt. Efteråt stannade han vid scenen och tog kort och var trevligt. Jag och Anna fick ett längre och trevligt samtal med honom +tre andra tjejer. Han är verkligen underbart snäll!!
Jag visade honom min finfina autograf jag fick förra gången på min sko...och sen undrade han vem det var bredvid...jag bara Darin...(haha de två bästa på den sidan av skon såklart!)
Dessutom ska vi ha en golfmatch någon gång, det ser jag fram emot, haha!
Tackar Magnus & Anna för en otroligt bra dag & Magnus Du ÄR världens bästa Magnus och du är bäst! :)


Låååång kö till Bik Bok!

Kommentarer
Postat av: fadia

fina bilder på er!! :D

2010-09-03 @ 21:31:39
Postat av: Mathilda

Nej men putte då ;)

2010-09-04 @ 08:56:56
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Syster

Jättefina bilder! =) xxx

2010-09-04 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0