vakna upp och sluta tänk på det

Det blev en mycket mycket mycket lyckad kväll och natt igår. Längesedan jag hade så trevligt sist.
Det började med en ersättningsbuss som vi fick åka gratis?! Sedan "hann" vi inte med att ta ut biljett på åstorps station så vi fick ehum betala på tåget, haha. Det gick ju...bra.
Eftersom vi hade bestämt att vi skulle spela lasedome gick vi dit och fick ett spel kl 19.00. Victoria och jag var i ett lag med två gamlingar...(lyckat)...Jessica,Frida och Theres var i andra laget...dom vann...:(. Haha. Eftersom vi bara fick ett spel (20min) kom vi på den väldigt bra ideén att bowla också. Vi (gick!) till Olympia där vi visade våra skills på bowling...rättare sagt alla utom jag...alla fick färgglada klot utom jag...jag fick ett GULT? Kul. Haha. Det spelades väldigt blandad och bra musik i bowlinghallen och det var mysigt.
Sedan var det dags för mat. Var tänkt att vi skulle äta på Bomb fast de hade stängt. Det blev något kebabställe som var helt okej...dock luktade min kebab broccoli. haha mums...not!
Pistachia var nästa stopp, där vi spenderade ungefär två timmar...två timmar av skratt och skoj med underbara människor!
Sen var det dags att ta bussen hem. Busschaffisen hade vaknat på fel sida. Jag satt som jag brukar med fötterna på sätet längs bak i bussen med Frida och Vicky, då chaffisen kommer med mördarblick mot oss och skäller ut mig. Jag trodde han skulle döda mig! Men Frida du ska ha en eloge för att du hade tagit av skorna.
Underbar kväll/natt. Tack för det! <3

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tack själv :) väldigt lyckat blev det!<3

2010-10-17 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0