You're perfect


Idol 2004



2005 - 2008


2009 - 2010


Med tanke på att idol har dragit igång på riktigt och snart är inne på fredagsfinalerna kom jag på mig själv sittandes framför datorn och titta på gamla idolklipp.
Jag fastande för 2004, (shit, vad längesen) och jag fastnade såklart för Darin.
En väldigt liten pojke med stor tandställning och otroligt blyg.
6 år har gått och jag undrar fortfarande hur en pojke, endast 17 år kunde ha så mycket talang och begåvning vid den unga ålder...och jag har insett han han har utvecklas något otroligt.
Att efter 6 år fortfarande beundra och älska hans musik är guld värt. HAN är guld värd.
Jag är på nått vis stolt över honom, eller snarare stolt över att vara hans fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0