he looked at me with a smile....

Okej, var ska jag börja? Nu är en jobbig vecka avklarad. Tre "prov" är gjorda och jag börjar kunna slappna av. Dock fick jag fixa det sista nu på svenskan idag, man märker oftast sina misstag efter låtit den varit ett tag...så jag massikerar den nu, hehe.
Jag snackar med Anna från tyskland, som jag var i England med just nu...och jag inser hur nära jag faktiskt kom henne på två veckor! Jag saknar det. Att prata engelska om kvällarna, om allt möjligt, öppna sig helt och verkligen bara babbla på på engelska! Åh...
Ikväll ska jag lägga mig tidigt...direkt efter idol...Jag ska upp tidigt imorgon på öppet hus. Det är mysigt med den gemenskapen vi har där. jag gillar lbs...och jag älskar personerna!
Batoul var och hälsade på idag, det var otroligt roligt att se henne igen. Hon sken och det gjorde mig glad!
Ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0