somliga går i trasiga skor, säg vad beror det på



Här är två par converse jag kärat ner mig i. Shit, alltså jag dör så snygga båda paren är. Ett par MIKA converse är något jag verkligen vill ha, med omslaget från var skiva på varsin sko. På bilden är det omslaget till Life In Cartoon Motion. De andra paret är jag helt såld på. Har letat överallt på internet för att köpa dom, men överallt är dom "Out Of Stock"...typiskt. Jag ger mig inte. De ska bli mina en vacker dag! Jag älskar England, och dessa skorna är helt perfekta! ÄLSKA! Ellerhur är dom jävligt snygga?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

De är faktiskt väldigt fina, hoppas du hittar dem :)

2010-11-18 @ 19:02:57
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Sis

Kan inte du ta Mika så att jag kan ta England? plz ;)xxx

2010-11-18 @ 19:20:01
Postat av: Mathilda

Sv: Mycket synd om er...

2010-11-19 @ 12:01:28
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0