and it's been so long, but I will be there and sing that song

Tänk att få fira julaftonen på ett slott i Skottland! (slottet på bilden är tyskt) Jag ska ha massor med pengar när jag blir stor, så ska jag ha en underbar julafton på ett skotskt slott! Drömma går ju...
Idag har det varit lugnt. Lyssnat på jullåtar, satt upp julstaken och ätit pepparkakor. Imorgon är det första advent! Det var ju nyss sommar?! Men jag klagar inte, jag tycker om snö och jag älskar vinterkänslan. Det är nog faktiskt den bästa årstiden...fast jag gillar ju värme också...men julen är mysigare än sommaren!
Min favorit jullåtar är War is Over med John Lennon, Last Christmas med Wham!, Driving Home for Christmas med Chris Rea och Do They Know It's Christmas Time med Band Aid. Svenska favoriter är Mer jul och Tänd ett ljus och Jul Igen.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ja det är den :)

2010-11-28 @ 20:00:42
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0