I Know I'm Not Alone


Pälsboll aka Missan

Jag verkligen älskar plugg...(not). Många säger att man inte kan plugga inför NP, men jag lovar det kan man, speciellt Matte. Men jag vill ha bra betyg och då måste man (tyvärr) kämpa om man inte redan är jätteduktigt såklart.
Idag har jag även varit ute på golfbanan för första gången 2010. Kändes skönt men gick inte så jättebra, men är helt klart nöjd. Fick en
birdie!
I fredags var det bio med Anna & Victoria <3. The Last Song. Den var verkligen jättebra. Har man sett A Walk To Rember och gillade den, gillar man garnterat denna också
!

Det blir tre skoldagar denna veckan sen är det (mini)lov - ska bli JÄTTESKÖNT!


"Without you I would fall apart, I'm safe when I am in your arms"


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det har verkligen varit en intensiv helg! Jag förstår om du känner dej lite sliten, hoppas och vet att snart blir det lite lov och förmodligen lite lugnare!!!

Du är värd det!

Kraaam

2010-05-10 @ 11:19:07
Postat av: Syster

Vem vann på golfen då? ;) Det ville du inte skriva ut, hehe! puss <3

2010-05-10 @ 12:14:11
Postat av: Anna

Naww, titta silken lite pälsisbollis, guchiguchiguch... :)

2010-05-27 @ 10:46:20
Postat av: andreas johnsson

gud vilken söt tjock katt :)

2010-06-08 @ 09:52:25
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0