Precis som du är


Nu kommer jag skriva om den dära Magnus igen, ni vet han som är grymt bra?
Iallafall han har kommit ut med en ny låt som han skänker bort alldeles gratis! Den heter "Precis som du är" och är verkligen jättefin & jättebra. Tror ni kommer gilla detta, om ni inte gör det är det något fel på er =)! Ladda hem gratis här och njut! =)
______________________________________________________________

Till det vardagliga livet
. Idag var det del tre i engelska (nationella provet) och man kan ju säga att jag verkligen inte är nöjd! Efter det såg vi någon tysk film (die Welle). Hemskt att jag fortfarande kommer ihåg så mycket tyska!
Men skönt att komma hem efter en lång dag i skolan och få Kräftpaj serverad och Ugly Betty ikväll. =) Se måste jag såklart se gårdagens avsnitt av Petra Medes show, DarinDarinDarin!

& tyvärr blir det samhälls plugg också ( =( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0