Here comes the sun...



Jag är glad.
Våren börjar smått titta fram och jag har ett leende på läpparna.
Det har varit vinter tillräckligt länge nog nu, det tycker även min katt (som för övrigt verkar vara rädd för snö). Solen tittade fram igår och idag, det känns som det var evigheter sedan den gjorde det sist.

På tal om sol så blir det en semester den 18 juni till Kreta. Har aldrig varit där, så det ska bli kul att testa något nytt!
Jag har även bestämt mig för att faktiskt åka på en språkresa. Det känns faktiskt väldigt lockande nu efter ha läst om de olika ställena och städerna.

...men slutpratat om sommaren... nu ser jag bara fram emot våren!


Mika - Grace Kelly (låten är vår för mig)

11 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Härligt, härligt!!! Sol - våren är på väg.Det syns att snön börjar försvinna!

Kreta hmmm -Härligt!

+++ att det gick superbra i engelska och religionen!



Great!

2010-03-04 @ 21:09:08
Postat av: Anna

Jag vill också till Kreta, kan du inte ta med dig mig? :) <3

2010-03-05 @ 14:24:20
Postat av: Syster

PÄLSBOLL!!! :P

Gött är du är glad fina du <3

2010-03-06 @ 01:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0