Those eyes






Sådär nu var det över. Melodifestivalen. Darin kom på en fjärde plats. Han var grym, hans framträdande var bättre denna gången. Jag tycker det är bra att han inte ska ställa upp mer i melodifestivalen! Sveriges största musiktävling är IDOL! Det kanske märks också på att det faktiskt var en idoldeltagare som vann det hela? Så lycka till i Oslo Anna Bergendahl.

Idag är det söndag och jag ska plugga på datorprovet vi har imorgon. Kommer bli intressant och se hur detta kommer gå, när man börjar plugga dagen innan? Jag ska skriva lite på EU:n också.

Imorgon är det den 15 Mars- datumet jag har längtat efter sedan Kaula beställde sin Kent biljett! Jag är faktiskt lite nervös, och jag kommer ha överskottsenergi imorgon i skolan! Hoppas ni står ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0