Darin @ Sjöbo

Var verkligen inte beredd på att se Darin idag i Sjöbo. Fick reda att han skulle dit i torsdags när jag var som sjukast. Mamma sa att om jag gjorde allt för att bli frisk och jobbade med skolan kanske vi skulle kunna åka dit. Eftersom jag verkligen verkligen verkligen ville dit gjorde jag det och min förkylning blev bättre, däremot nu efteråt har jag hosta och är väldigt hes. Men Darin var verkligen riktigt bra. Han sjöng Step Up, Runaway, You're Out Of My Life och Viva La Vida. Efter han hade sjungit blev det signering.
D: Hej *ler*
S: Hej *ler ännu mer*
S: Först vill jag ge denna till dig *räcker
 fram fotografiet som han "snodde" haha av mig på fb*
D:Åh, det känner jag igen, hehe. Ska jag signera det?
S: Nej alltså du får det *ler* det står lite på baksidan också.
D:*vänder på kortet* Tack så jättemkt. Det ska jag hänga upp på väggen *håller upp den i luften och tittar på det*
S: *ger honom singlen*
D: Vad heter du?
S: sabina
D: va?
S: sabina
D:  Jag vet ju vem du är, du heter något annat på hemsidan? *ler*
S: Ja, Binkii... hehe
D: Just det *ler*
Vi tar kort tillsammans och jag kramar Darin och säger tack & han säger som alltid tack själv, ha det bra!

Behöver jag nämna att jag är lycklig? Mika & Darin samma vecka!



Kommentarer
Postat av: Anna

Så fruktansvärt fula byxor han har på sig.. passar inte honom alls...

bra bilder annars :) <3

2010-03-20 @ 22:24:56
Postat av: Anonym

du har så fel anna, ingen smak tkr jag! :P

2010-03-20 @ 22:27:19
Postat av: Linda

Så sjukt jävla nice! :D Jag vill också träffa han igen ;p

2010-03-20 @ 22:50:49
URL: http://chestersflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen härligt, roligt, bra och mysigt att få se och höra honom live!!! Vi har ju sett honom förut, men nu var vi sååå nära under så lång tid!! :)

Tänk att jag som är en mammaidol till honom också fick prata med honom och fick svar..

Vilka bra bilder vi tog, hihi! <3

2010-03-20 @ 23:24:31
Postat av: Syster

Haha, haller med anna-HEMSKA byxor, hohoh. Men annars ar han ju lite sot :P

Duktig fotograf du hade med dig ;)

Krya pa dig sotis <3

2010-03-22 @ 02:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0