10 dagar!



Näjmen titta!
Min finafinafinafinafinafina Mika biljett har äntligen kommit!!

Iallafall så var det en weird dag idag. Imorse fick jag två svar av Darin... ett på d.nu och ett på facebook. Sedan såg jag att han hade lagt upp min bild som jag tagit på honom i Trelleborg...(finns även med här på bloggen)...i sitt fotoalbum på Fb. Först blev jag väldigt glad...tills jag såg att mitt namn var bortredigerat :(...trots copyright. Så jag skrev det till honom, och sedan var bilden borta...och lite senare under dagen kunde man inte länka till något.... typiskt?

Jaja, nu är det heeeelg! Ska bli skönt, även om veckan gick otroligt snabbt. Fick MVG på min religion, blev chockad men nöjd!

Ha en fin helg!



Kommentarer
Postat av: Anna

Men då betyder det att min biljett också har kommit?! :) hihi <3

2010-03-05 @ 17:44:35
Postat av: Syster

MVG- woho =)

Hm, Mika. Vem är det? För jag är inte alls avundsjuk nej ;)

2010-03-06 @ 01:40:27
Postat av: Patrik

Saxat från dagens BLT (www.blt.se) 2010-03-11



"Darin kommer till Karlshamn



Karlshamn i dag 16:15 | Uppdaterad i dag 16:16



Schlageraktuelle Darin kommer till Karlshamn i sommar.



Darin ska spela i Bellevueparken den 4 juni. Det är kommunens fritidsgårdar som står bakom konserten."



Just a friendly tip ;)



Själv köpte jag mitt 4-dagarspass till Sweden Rock första dagen biljetterna släpptes i fjol..... tror jag siktar in mig på det istället :p



Hälsningar till familjen från "fel sida gränsen" ;)

2010-03-11 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0