Livelong (Bor länge)

Ni förstår verkligen inte hur mycket jag vill till Borlänge (PEACE & LOVE) ! Fick reda på igår att Magnus Weideskog också ska uppträda där. Kan ni tänka er MIKA och Magnus på samma ställe? Underbart hade det varit...
Nu har jag lämnat in allt som ska in och är i stort sett klar med år ett på gymnasiet. Känns helt sjukt. Tiden gick så fort. Nian kändes som en evighet och jag ville bara sluta. Nu är det tvärtom, jag trivs så otroligt bra på LBS att jag gärna hade kunnat förstätta utan sommarlov. Nej, kanske inte. Sommarlov är väldigt behövligt nu. Men jag ser fram emot att komma tillbaka till ett nytt LBS (iaf lokal) efter ett härligt långt och skönt sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0