the day the music die



Idag är det en sådan dag som är extra speciell, jag ska nämligen se darin för nionde gången...haha jag vet att vissa har sett honom tusen gånger mer...Han är iallafall i helsingborg och då får man väl inte missa honom? Dock kommer vi antagligen bli väääldigt blöta...det regnar!

Idag är det också en vecka till jag åker till England...nu börjar jag bli riktigt nervös, hehe. Det konstiga är att jag inte är nervös för att vara där utan resan dit och hem...jag kommer gå vilse på flygplatserna :O!

& jag måste berätta att jag och pappa vann golftävlingen i tisdags, 28 poäng in och lite mindre ut men vi var iaf väldigt duktiga...så nu är man 600:- rikare!
LONDON 2011 here I come! ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0