2 juli



Jag hade en väldigt trevlig dröm inatt. Den handlade om Alex Pettyfer (bilden). Jag minns bara att det var ett litet hus mitt i en gränd och badrummet var jättefärgglatt. Jag fick sova i badkaret och Alex sov i hängmattan ovanför spisen? Haha. Han var iaf väldigt snäll och vi spelade spel...ingen aning varför jag drömmer om honom? Men jag får väl erkänna att han verkligen ligger i toppen av snyggingar!
Jaja, nog med det. Idag var vi på Örkeljungas golfbana och spelade...(fråga inte hur det gick)...Jag har nog aldrig druckit så mycket vatten som jag gjorde under tiden vi spelade.
Ikväll blir det grillat och jordgubbar och glass. Och efter det tv (antagligen Smallville)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0