happiness

                  
                
Idag var det skolan igen efter jullovet och det kändes faktist riktigt skönt! Jag har aldrig gillat skolan så mycket som jag gör just nu. Ibland kan det såklart vara tråkiga dagar, men det finns alltid personer som gör dagarna bättre... tillochmed lärarna gör skolan bättre!
Det känns så speciellt att vi är så få, och på något sätt känns det hemskt att det ska komma nya ettor till hösten. Vi kommer alltid vara LBS Helsingborgs första ettor! Men de nya ettorna är så välkomna så :)

Nu ikväll ska jag faktiskt se Spårlöst med något gott och dricka. Det är spännande eftersom jag faktist är adopterad.

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Åhh eller hur! Har lite smått ångest över hur det kommer bli efter sommaren ^^ (a) men det blir säkert bra :) <3

2010-01-11 @ 21:26:13
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0