Dalarna, Värmland & Göteborg!


 


Nu är jag hemma efter sex dagar längre upp i landet. Först åkte vi upp Avesta och hälsade på farmor. Det var trevligt att träffa henne. Eftersom hon bor så långt bort träffar vi inte henne så ofta. Efter tre dagar hos farmor åkte vi vidare till Värmland. Vi bodde i en liten ort (sunne). Det var väldigt lite folk på gästgivargården som vi bodde på, men det var mysigt. På vägen dit fick vi uppleva - 30 grader, usch vad kallt!!
I Sunne åkte vi skidor i två dagar. Första dagen var det ca -15 grader och man överlevde även om man fick värma sig i restrangen då och då. Andra skiddagen var det svårt att överleva...-24 grader är fruktandsvärt kallt att åka skidor i... mina tår tappade känslen... men det var kul ändå.
Det var väldigt mycket snö i Värmland och det var jättefint!



När jag loggade in på facebook hade jag fått detta meddelandet av Erik, så när vi körde hem passade vi på att åka inom Göteborg och se Calle & Erik. Denna gången började Calle sjunga en skånsk visa ;) och sedan "Walking In Memphis" och efteråt blev han intervjuad lite. Sen kom Erik upp på scenen och sjöng "Is It True" och "Higher". Han blev också intervjuad efteråt. Sist spelade de gitarr och sjöng tillsammans "Living on a prayer" och " Rock 'n' Roll. Efteråt var det signering, jag var lite klantig och kom sist i kön, haha men det tog faktist bara 30 min att komma fram. Man fick bara fotograferas med en utav dem, vilket jag inte visste så det blev Calle :). När jag kom fram till Erik frågade han mig hur det var och eftersom han redan hade signerat mitt skivomslag... fick han skriva inne i det , han är så trevlig :)!
Erik fick skrattanfall när dem nästan var klara med signeringen.. haha och Calle fattade ingeting!

Det var en mysig och rolig vecka!
Imorgon är det tillbaka till LBS i Helsingborg, jag har faktist saknat det lite, jag trivs så bra där ju! :)

Kommentarer
Postat av: Ma

2010-01-10 @ 16:45:26
Postat av: Anonym

avundsjuk på all snööö! Fina bilder :)

Här ska det bli 45grader varmt idag, jag kommer dö :P

2010-01-11 @ 01:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0