the way you make me feel




To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry -
Snow Patrol -" Run" 

Idag är det onsdag och det är fortfarande snö ute. Det har varit snö på marken sen jag skapade denna bloggen.

Det är verkligen jätteskönt med sportlov men tyvärr är Linné i Vemdalen & Anna har nog inte tid. Därför kommer mitt sportlov bestå av av försöka göra saker som faktiskt ger mig något, det kanske inte har börjat så värst bra men nu ska jag ta tag i det..

Jag har nyss läst ut boken Stolthet & Fördom av Jane Austen. Den var väl sådär... kul att ha läst den. Tänkte se filmen någon dag.

Igår var jag med mamma i Ängelholm och hade det mysigt, det kändes bra. Jag köpte då mina ramar (50x70) som jag har letat efter så länge. Så nu fixar jag med förstoringar av bilder som ska upp på väggen i mitt rum.
 
Jag har också börjat kolla på det där med språkresor, jag känner mig inte jättesugen, jag är rädd att jag ska missa för mycket här hemma. Men jag antar att det kommer bli en resa, för jag vill inte ångra mig!

Och dessutom är det bara 20 dagar till MIKA! Y


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att jag kommer att ha tid, hör bara av dig :)

2010-02-26 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0