Thursday I don't care but you


Jag börjar med att tipsa er om dessa två filmer. A lot like love & Walk the line. Jag tyckte båda var jättebra, fast Walk the line var nog min favorit. Den handlar om Johnny Cash's liv och det var väldigt intressant att se!

Idag var jag ledig från skolan, och det känns som om det är lördag! Men min dag har varit trevligt. Blev en cykeltur (!, har inte cyklat på år och dar pga snön) i förmiddags till Mathilda och gjorde lite spanska. Sen har det även blivit lite mattepluggande och engelska också.

Idag är det även 1 månad sen mitt svar på d.nu och det är 1 månad och 4 dar tills jag ska till Köpenhamn och se Mika! ;D

Imorgon är det fredag, wie!



Kommentarer
Postat av: Syster

Jag trodde samtalet med mig var dagens hodjpunkt ;)

Puss <3

2010-02-12 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0