you are the sun, the only one



Nu ska vi se här....
kläder - check
Böcker - check
Godis - check
Kamera- check (alltid)
Mediaspelare - check (snart)
Solbrillor/brillor - check
Necessär -check
Mobil - check
Dagbok - check
.....packningen börjar arta sig minsann och dagar!

Nu börjar jag bli nervös. Jag tror inte jag har något att vara nervös för egentligen. Ska bo med en tjej från Spanien, en från Tyskland och en från Italien. En blandning...höhö! Jag åker på lördag och kommer hem den 21 Augusti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv:Tack! :D

Awh du får skaffa en när du flyttar hemifrån, eller om din familj vill ha en nu:D

2010-08-05 @ 19:24:37
URL: http://chestersflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

missanochdagmar, höhö (internskämt)

Bet u gonna have lots of fun in good old england :) <3 xxx

2010-08-06 @ 02:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0